隔了一段日子我終於又翻了一首歌

人家英文真的不太好,假如有翻錯請留言告訴我喔!!

 

 

Can't believe you're packing your bags

真不敢相信,你打包了自己的行李

Trying so hard not to cry

試著忍著不哭

Had the best time and now it's the worst time

雖然擁有那美好的時光,但現在卻浪費點時間

But we have to say goodbye

我們必須說再見

Don't promise that you're gonna write

不要保證你會寫信給我

Don't promise that you'll call

不要保證你會給我打電話

Just promise that you won't forget we had it all

只要保證你不要忘記我們擁有的回憶

Cause you were mine for the summer

因為你是屬於我的夏之戀

Now we know it's nearly over

雖然我們知道那即將結束

Feels like snow in September

感覺像是在九月下雪一般

But I always will remember

但是我會永遠記得

You were my summer love

你是我的夏之戀

You always will be my summer love

你永遠都會是我的夏之戀

Wish that we could be alone now If we could find some place to hide

假如我們找到可以躲藏的地方,希望我們都是獨自一人

Make the last time just like the first time Push a button and rewind

讓最後一次的見面,就像第一次見面一樣按下倒退鍵

Don't say the word that's on your lips

不要說出在你想說出的話

Don't look at me that way

不要以那樣的方式看著我

Just promise you'll remember When the tide is grey

你只要保證你會記得那灰色的浪潮

Cause you were mine for the summer

因為你是屬於我的夏之戀

Now we know it's nearly over

雖然我們知道那即將結束

Feels like snow in September

感覺像是在九月下雪一般

But I always will remember

但是我會永遠記得

You were my summer love

你是我的夏之戀

You always will be my summer love

你永遠都會是我的夏之戀

So please don't make this any harder

所以拜託別讓它變得更困難

We can't take this any farther

我們沒辦法再走太遠

And I know there's nothing that I wanna change, change

然而我知道那裡已經沒有事,我想要改變 改變

Cause you were mine for the summer

因為你是我的夏之戀

Now we know it's nearly over

雖然我們知道即將要結束

Feels like snow in September

就像在九月下雪一般

But I always will remember

但我會永遠記得

You were my summer love

你是我的夏之戀

You always will be my summer love

你永遠都會是我的夏之戀

You always will be my summer love

你永遠都會是我的夏之戀

You always will be my summer love

你永遠都會是我的夏之戀

arrow
arrow

    TheFebyOlivia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()