這是我第二次翻譯1D的歌啊

這首歌聽說是Louis寫給前女友Eleanor的歌

雖然不知道是不是真的啦!

不過這首歌真的蠻催淚的

其實他們真的很配,聽到分手的消息我真的還蠻遺憾的

但是感情這種事情是難免的

希望他們兩個都能幸福

翻譯假如有錯誤歡迎蒞臨指教


It's inevitable everything that's good comes to an end

好的事物沒辦法避免總有一天會結束

It's impossible to know if after this we can still be friends, yeah

這是很難相信我們之後還會保持朋友的關係

I know you're saying you don't wanna hurt me

我知道你說過不想要傷害到我

Well, maybe you should show a little mercy

好,也許你想展現你的寬容度

The way you look I know you didn't come to apologize

妳看起來不是想來道歉的

Hey, hey, hey

Oh, why you're wearing that to walk out of my life?

噢,為什麼你要穿著那樣離開我身邊

Hey, hey, hey

Oh, even though it's over you should stay tonight

即使我們之間已經結束了

Hey, hey, hey

If tomorrow you won't be mine

如果明天之後你再不屬於我

Won't you give it to me one last time?

難道不能給我個最後一點時間嗎?

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

Unforgettable together, held the whole world in our hands

我沒辦法忘記,全世界都被我們掌握在手裡

Unexplainable, a love that only we could understand, yeah

這個愛只有我們之間能夠瞭解,無法向大家說明白

I know there's nothing I can do to change it

我知道我不管做什麼都無法再改變

But is it something that can be negotiated?

但是有些事情是不是我們還可以協商的呢?

My heart's already breaking, baby, go on, twist the knife

我的心已經碎了,寶貝你拿著刀刺入我的心臟吧

Hey, hey, hey

Oh, why you're wearing that to walk out of my life?

噢 為什麼你要穿的那樣離開我的身邊呢

Hey, hey, hey
Oh, even though it's over you should stay tonight

即使我們之間已經結束

Hey, hey, hey

If tomorrow you won't be mine

如果明天之後你再不屬於我

Won't you give it to me one last time?

難道不能給我最後一點時間嗎?

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

One more taste of your lips just to bring me back

請再給我個最後機會親吻(品嚐)你的嘴唇

To the places we've been and the nights we've had

帶我們回到以前充滿回憶曾經度過夜晚的場所

Because if this is it then at least we could end it right

因為就是我的最後結果,請讓我完美的結束它

Oh, why you're wearing that to walk out of my life?

噢 為什麼你要穿著那樣離開我身邊

Hey, hey, hey

Oh, even though it's over you should stay the night, yeah

即使我們之間已經結束

Hey, hey, hey

If tomorrow you won't be mine

如果明天之後你再不屬於我

Won't you give it to me one last time?

難道不能給我最後一點時間嗎

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

Oh, baby, let me love you goodbye

寶貝,讓我愛你之後說再見吧

arrow
arrow

    TheFebyOlivia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()